Prati nas

Vijesti

Britanski Lidl pretvara radnike u hodajuće kamere, što je s Hrvatskom?

Unatoč globalnim izazovima s krađama, trgovački lanac nije primijetio značajan porast maloprodajnog kriminala. Međutim, iznimka je grad Zagreb, gdje su krađe vrećica za otpad primijećene u lokalnim trgovinama.

Objavljeno

|

Svi zaposlenici prolaze obuku za sigurnu uporabu kamera. Unatoč globalnim izazovima, hrvatski Lidl zasad ne najavljuje slične korake.
foto: Krzysztof Przybylak /Pixabay

Britanski Lidl uvodi novu mjeru zaštite od kradljivaca, ali i svojih radnika. Naime, svi radnici, u više od 900 poslovnica, nositi će kamere pričvršćene na uniformu. Za očekivati je da će se ova mjera uvesti i na tržištima na kojima postoje gubitci zbog velikog broja krađa.

Svi zaposlenici Lidla proći će obuku kako bi se osiguralo sigurno korištenje kamera i zaštita privatnosti pojedinca, napomenula je tvrtka, a projekt će koštati više od 2,3 milijuna eura.

Za sada nema informacija da će hrvatski Lidl tako skoro posegnuti za ovom mjerom. U ožujku ove godine popularni trgovački lanac potvrdio je za N1 televiziju da nije primijetio značajan porast krađa u odnosu na protekle godine, no izuzetak je grad Zagreb. “Ono što je primijećeno jest porast krađa ZG vrećica za otpad u zagrebačkim trgovinama”, kazali su tada iz Lidla.

Oglas

Što se Velike Britanije tiče, u listopadu je 88 vodećih maloprodajnih čelnika, uključujući šefove Tesca, Sainsbury’sa i Marks & Spencera, potpisalo pismo ministrici unutarnjih poslova Suelli Braverman, tražeći intervenciju zbog rastućih stopa maloprodajnog kriminala, a i isto se dogodilo i na nekim drugim tržištima poput Sjedinjenih Država.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.