Prati nas

Vijesti

Plava boja

Tomašević skida reklame s tramvaja: To je vizualno zagađenje, vraća se plava boja

Upitan o gradnji stadiona, gradonačelnik je rekao kako mu je izjava glasnogovornika Vlade prva informacija, jer grad s Dinamom već godinu dana vodi pregovore.

Objavljeno

|

foto: Sandro Bura

“Reklame na tramvajima i autobusima uskoro će biti stvar prošlosti, vraća se plava boja vozila”, objavio je na redovnoj tiskovnoj konferenciji zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević. Objasnio je da se od poslovnog dogovora ugovorenog još za mandata Milana Bandića vrlo malo uprihodilo, samo četiri milijuna kuna godišnje.

“Grad ZET-u uplaćuje milijardu kuna subvencija. S te perspektive i s obzirom na vizualno zagađenje, pokrenuli smo reviziju ugovora”, rekao je. Ugovor je sklopljen bez pribavljenog mišljenja nadležnog ureda, ustvrdili su iz Grada, pa je tvrtki poslana obavijest o raskidu ugovora, a postupno će se uklanjati reklame s tramvaja i autobusa, objašnjeno je na konferenciji za medije.

“Nakon raskida, ZET je obavezan dopustiti realizaciju već ugovorenih oglasnih kampanja u sljedeća tri mjeseca. Ovisno o isteku pojedine ugovorene kampanje i očekujemo da će u sljedećih nekoliko mjeseci svi ZET-ovi tramvaji i autobusi opet voziti u prepoznatljivoj plavoj boji”, naveo je Tomašević na Facebooku.

Oglas

“Ovo je još jedan pokazatelj naše namjere da u gradu uvedemo red i vratimo ga građanima – nećemo dozvoliti da se grad pretvara u šoping centar”, dodao je.

Upitan o gradnji stadiona, gradonačelnik je na konferenciji za medije rekao kako mu je izjava glasnogovornika Vlade prva informacija, jer grad s Dinamom već godinu dana vodi pregovore.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.