Prati nas

Promo

Hrvatski muškarci žele brže brijanje

Čak 25 posto muškaraca se zbog partnerice brije i želi izgledati urednije, a 35 posto njih priznaje da partnerica ponekad utječe na učestalost brijanja. No, veliki je broj i ispitanih kojima mišljenje partnerice nije presudno kod brijanja (40%).

Objavljeno

|

foto: Braun promo

Muškarci u Hrvatskoj žive u petoj brzini pa stoga traže i uređaje koji će im život učiniti lakšim i jednostavnijim, a svakodnevne rutine što više ubrzati. U velikom Braunovom istraživanju, u kojem je sudjelovalo 1800 ispitanika, muškarci su odgovarali na pitanja o načinu brijanja, vremenu potrošenom na brijanje, utjecaju partnerice ili poslodavca na učestalost brijanja. Odgovori su pokazali da muškarci brijanje doživljavaju kao obavezu koju bi ubrzali ili najradije preskočili.

Jedna trećina ispitanih brije se svako jutro (36%), druga trećina se brije svaki drugi dan (30%), dok se manji broj ispitanika brije jednom tjedno (22%). Gotovo polovica ispitanih pritom koristi brijač (42%), manji broj koristi britvicu (24%), a brijač i britvicu kombinira trećina ispitanika (31%).

Polovica sudionika ankete brijač koristi zbog jednostavnosti, brzine, ali i zato jer izbjegava posjekotine. Većina povremeno ima problema s urastanjem dlačica (50%), a urasle dlačice su čest problem kod 10 posto muškaraca.

Oglas

Za brijanje velika većina dnevno izdvaja do deset minuta (76%), a zanimljivo je da bi više od trećine ispitanih svakodnevnu rutinu brijanja željelo dodatno ubrzati (38%). Mnogi bi brijanje htjeli jednostavno preskočiti (30%), a oko 20 posto ispitanih je odgovorilo da im nije problem brijanje, nego nadražena koža i urasle dlačice. Samo 9 posto muškaraca uživa u jutarnjem brijanju.

Mišljenje partnerice značajno utječe na brijanje. Čak 25 posto muškaraca se zbog partnerice brije i želi izgledati urednije, a 35 posto njih priznaje da partnerica ponekad utječe na učestalost brijanja. No, veliki je broj i ispitanih kojima mišljenje partnerice nije presudno kod brijanja (40%).

Zbog posla se brije trećina ispitanih (32%), a znakovit je podatak da 40 posto sudionika smatra da im uredan izgled lica može donijeti napredovanje na poslu.

S prijateljima svoje mišljenje dijeli također trećina ispitanih, dok jednak broj ne razgovara s prijateljima o brijanju. 26 posto muškaraca informacije o brijanju traži putem elektroničkih medija, a čak oko 80 posto njih povremeno ili redovito prati dostupne novitete na području brijanja.

„Brunovo istraživanje o navikama brijanja muškaraca u Hrvatskoj pokazatelj je da je novi Braun Series 3, koji je od nedavno dostupan i u Hrvatskoj, pun pogodak. Braun Series 3 odgovara na potrebe ubrzanog ritma života, te značajno skraćuje vrijeme potrebno za brijanje pa su idealni za sve nas koji živimo u petoj brzini. Vjerujemo da će i u Hrvatskoj muškarci prepoznati zašto je Braun Series 3 Braunov najprodavaniji model u svijetu“, izjavio je Mario Matić, brand menadžer Brauna u Hrvatskoj.

NOVI Braun Series 3 sa SensoFoil mrežicom dizajnirani su tako da omogućavaju maksimalnu preciznost prilikom prijanja te zahvaćaju i najkraće dlačice. Braunova SensoFoil mrežica ujedno sprečava i iritaciju kože. Uz SensoFoil i MicroComb sustave, brijanje trodnevne brade nikad nije bilo lakše i brže jer dopušta temeljito brijanje tvrdoglavih, debljih i teško dostupnih dlačica bez posjekotina ili iritacija kože. Svi brijaći aparati iz Series 3 su 100% vodootporni i mogu se prati pod tekućom vodom. Modeli 3020s, 3030s, 3040s i 3050cc mogu se koristiti pod tušem ili u kadi kako bi brijanje bilo još ugodnije i praktičnije. Brijači Braun Series 3 dostupni su u trgovinama Elipso i Emmezeta, a distributer za Hrvatsku je tvrtka Orbico.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.