Često se žalimo kako su u marketingu i medijima ljudi u zrelim godinama potpuno nevidljivi te da starim ljudima proizvode prodaju mlada zategnuta lica. No novozelandski brand donjeg rublja Lonely već dvije godine uzastopno za svoje prvo lice bira 58-godišnju manekenku Mercy Brewer. Najnovija kampanja pokazuje mlade djevojke, ali i Mercy u gotovo prozirnom donjem rublju.
Lonely tvrdi da žele promovirati bezvremensku ljepotu i starenje kao nešto lijepo i prirodno. Brand je poznat po provokativnim kampanjama u kojima nerijetko pokazuje modele ili čak i same kupce u rublju, bez retuširanja ili pretjeranog šminkanja.
Dakako, ovakvi potezi potiču brojne rasprave u kojima se procjenjuju “pravi” motivi. Radi li se tu o marketingu koji igra više na šok, nego na detabuizaciju starenja i mogu li se žene u šezdesetima istinski poistovjetiti sa svojom golišavom vršnjakinjom?
Brewer pak kaže da nema velike razlike u bavljenju manekenstvom i modelingom sada i nekada dok je bila mlađa. “Ako išta, osjećam manji pritisak. Angažiraju me zbog toga što jesam”, objašnjava.
Neugodnih iskustava nije imala previše, no sjeća se kako su je na jednoj modnoj reviji ismijavali pripiti momci u dvadesetima. Srećom, publika, a posebno žene, njen je izlazak na pistu nagradila aplauzom.
Ova škotska manekenka radila je s najvećim imenima svjetske modne scene. Na Novi Zeland se sa suprugom preselila 2000. godine i još uvijek ne razmišlja o završetku karijere. Ovog je kolovoza “nosila” novozelandski Fashion Week. “Zaboravite stereotipe, ako netko izgleda dobro, odajte mu priznanje!” izjavila je prošle godine.