Prati nas

Povjerljivo

Ne želim sukob

Nisam zadovoljna! Želim promijeniti frizerku, ali kako joj to reći?

Nezadovoljna klijentica deset godina ide k istoj frizerki, ali osjeća da više ne dobiva tretman kakav zaslužuje. Želi otići, no ne zna kako.

Objavljeno

|

ilustracija: S. Bura/mj

Mnoge žene hodaju s frizurama za koje ne misle da su odveć dobro izvedene ili da im uopće pristaju. Kažu, ne žele se zamjerati svojim dugogodišnjim frizerkama ili povrijediti njihove osjećaje. Upravo u strahu od dugogodišnje frizerke živi čitateljica životne savjetnice i kolumnistice Abigail Van Buren.

Kaže, nezadovoljna je, ali ne zna kako prekinuti desetljeće dugu suradnju koja više nije na obostrano zadovoljstvo. “Posljednjih nekoliko godina ne osjećam da dobivam uslugu koju zaslužujem. Na šišanje dolazim otprilike svaka dva mjeseca, a ponekad i rjeđe da uštedim novac. Ona je izuzetno zauzeta i ponekad prepusti neiskusnim frizerima da mi operu i osuše kosu”, navodi nezadovoljna klijentica.

Dodaje da cijeni to što frizerka daje šegrtima priliku da nauče posao na njenoj glavi. “Ali prošli put su na mojoj kosi radile čak tri različite osobe uz nju, a sve je trajalo sat i pol i to samo za obično šišanje. Osim toga, naplatila mi je dodatnih 10 eura.”

oglas

Čitateljicu dodatno frustrira i način na koji frizerka vodi posao. “Želim svima dati pristojnu napojnicu. Ostavim naučnicama nešto sitno, a njoj dam napojnicu od 20 posto. Ali, ponekad kasni na zakazane termine pa je čekam. Kad sam posljednji put zatražila drugačiju frizuru, odbila me uz komentar da je ionako ne bih znala održavati”, piše.

Nakon svega, odlučila je potražiti novog frizera i osvježiti stil, ali nije sigurna kako se oprostiti od dosadašnje frizerke. “Spremna sam otići, ali kako to učiniti? Želim joj to reći u lice, ali moglo bi biti neugodno, a moguće je i da bi pobješnjela. Trebam li joj dati dodatnu napojnicu da se odobrovolji?” pita nezadovoljna klijentica.

Odgovor životne savjetnica Abigail van Buren bio je kratak i izravan: “Vi niste prijateljica te frizerke, vi ste njezina klijentica. Imate potpuno pravo promijeniti frizera i ne biste se trebali osjećati krivima zbog toga. Ako smatrate da joj morate dati objašnjenje, recite joj istinu; bilo telefonom ili osobno. Ne biste se trebali osjećati loše zbog toga i nemate nikakvu obvezu davati joj oproštajnu napojnicu.”

A vi, usudite li se zamjeriti svojoj frizerki?

Zanima nas vaša priča

Želite li i vi, posve anonimno, podijeliti svoje iskustvo i viđenje ove teme s nama i našim čitateljima, možete to učiniti putem web obrasca Povjerljivo. Napišite svoju priču!

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP