Prati nas

Vijesti

Pola radnog vremena

Zagreb traži ‘fit’ penzionerke i penzionere, nudi im sjajnu poslovnu priliku

S početkom školske godine u ponedjeljak brojni su gradovi najavljivali dopunjene vozne redove bez zastoja, a čini se da su rijetki gradovi gdje će se prometovati po planu. Natječaji za posao vozača autobusa trajno su otvoreni, no nema zainteresiranih.

Objavljeno

|

Radna mjesta za umirovljenike
ilustracija: S. Bura/mj

Gužve se na stanicama ne smanjuju. Kombinacija srezanog voznog reda i raskopanih ulica u Rijeci znači višemjesečni kaos. Vozača i dalje nedostaje, ali školska godina je tu pa se slaže novi vozni red. Iz Autotroleja navode da u ponedjeljak na snagu stupa pojačani vozni red, a cijena karata i dalje ostaje manja za 25 posto, javlja Dnevnik.hr.

Trajno su otvoreni i natječaji za radnike. Vozači s Dalekog istoka su stigli i otišli. Stan koji je Autotrolej unajmio za nove radnike još je prazan, a predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika “Autotroleja” Mateo Mavrić kaže: “Za sada će voziti postojeći vozači jer je velika većina njih tijekom ljeta iskoristila godišnje odmore tako da imamo u odnosu na proljeće više vozača na raspolaganju.”

I u Splitu muku muče s manjkom vozača. Ipak, uvjeravaju da školske linije neće trpjeti, a kako se došlo do rješenja, objasnio je gradonačelnik Splita Ivica Puljak: “Tako da se zaposle ljudi kojima se omogući da oni polažu za licencu za vožnju autobusa, to će trajati nekoliko mjeseci, a sada se razmatra da se zaposle dodatni radnici.'”

Oglas

I Zagreb se krpa. Iduće godine stiže 20 niskopodnih tramvaja. No, tko će ih voziti, pitaju se mnogi? Vozača kronično nedostaje. Prošli je tjedan stiglo 13 novih djelatnika, a predsjednik Uprave ZET-a Marko Bogdanović kaže: “Fit penzionere koji su nam dostupni smo pozvali da nam dođu odraditi četiri sata dnevno, pola radnog vremena.”

U Osijeku ima dovoljno i vozača i autobusa, ali na razni Hrvatske stanje je alarmantno, kaže predsjednik iz Koordinacije javnolinijskih prijevoznika Hrvoje Meštrić i upozorava: “Ako vi mijenjate vozača stalno, ako nije stalan, ako nema iskustva, onda je to i za putnike loše rješenje kao i za prijevoznika tako da je nama itekako važno da je i kada javna uprava na natječajima nabavlja tu uslugu iskustvo prijevoznika i vozača u tom prijevozu itekako važno.”

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.