Vijesti

Objavljen plan bojkota trgovačkih lanaca, potrošači radikaliziraju borbu

Bit će još snažniji, veći i bolniji za mnoge koji su podcijenili potrošače. Posebice za one koje su u subotu pokazali potrošačima srednji prst, objavljuju organizatori prvog jednodnevnog bojkota.

Objavljeno

|

Nakon uspješnog jednodnevnog bojkota svih trgovina i trgovačkih lanaca prošlog petka, organizator bojkota Europski centar za izvrsnost potrošača objavio je radikalizaciju akcije. Opći bojkot se nastavlja 31. siječnja, a građani su pozvani da u sljedeća tri tjedna sukcesivno bojkotiraju Lidl, DM i Eurospin.

“Lidl je prvi lanac. Pozivam potrošače da od četvrtka ne idu tamo, ne dajte im niti centa. To su predložili potrošači. Pokušajte tjedan dana ne kupovati tamo”, rekao je Josip Kelemen u ime organizatora. “Drugi je Eurospin. Rekli su da će biti povoljniji, lagali su. Rekli su i da će imati kvalitetne proizvode, ali bilo je velikih prigovora. Pršuti koje su plasirali bili su nezdravi, a ima toga još. Treći lanac je DM”, dodao je.

Uz to, akcija se širi i na tri proizvoda. “Prvi je Coca-Cola. Digli su cijene više od 20 posto bez objašnjenja. Bojkotirajte i vodu i deterdžente. Najprije je došlo do smanjenje količine i obujma. Cijena je otišla gore i do 100 posto. Imamo manji proizvod i manju količinu, o kvaliteti nećemo. Dakle, od četvrtka, na sedam dana, bojkotirajte Coca Colu i srodna gazirana pića, flaširanu vodu i deterdžente”, pojasnio je.

“Nemojte točiti gorivo, nemojte kupovati karte, nemojte putovati i nemojte kupovati online. Idemo i prema drogerijama, nemojte ići u drogerije”, pozvao je Kelemen.

“Potrošači su donijeli odluku. Analiza svih prijedloga potrošača i anketa koju smo ponudili na izbor je završena jutros u zoru. Bit će još snažniji, veći i bolniji za mnoge koji su podcijenili potrošače. Posebice za one koje su u subotu pokazali potrošačima srednji prst i rekli da nastavljaju po starom”, objavila je ova potrošačka udruga na Facebooku.

Exit mobile version