Prati nas

Vijesti

Građanska akcija

Objavljen plan bojkota trgovačkih lanaca, potrošači radikaliziraju borbu

Bit će još snažniji, veći i bolniji za mnoge koji su podcijenili potrošače. Posebice za one koje su u subotu pokazali potrošačima srednji prst, objavljuju organizatori prvog jednodnevnog bojkota.

Objavljeno

|

Kolika bi mirovina bila dovoljna za dostojan život u Hrvatskoj? Naš tekst o minimalnom iznosu potrebnom za osnovne životne troškove izazvao je bujicu reakcija ogorčenih umirovljenika. Ljuba (72) s mirovinom od 394 eura, Ivan sa 40 godina staža i samo 630 eura mirovine te Una, prisilno umirovljena s nedovoljnim primanjima, otkrivaju kako preživljavaju na rubu siromaštva. Njihove priče svjedoče o teškim životnim uvjetima i razočaranju sustavom.
ilustracija: S. Bura/mj

Nakon uspješnog jednodnevnog bojkota svih trgovina i trgovačkih lanaca prošlog petka, organizator bojkota Europski centar za izvrsnost potrošača objavio je radikalizaciju akcije. Opći bojkot se nastavlja 31. siječnja, a građani su pozvani da u sljedeća tri tjedna sukcesivno bojkotiraju Lidl, DM i Eurospin.

“Lidl je prvi lanac. Pozivam potrošače da od četvrtka ne idu tamo, ne dajte im niti centa. To su predložili potrošači. Pokušajte tjedan dana ne kupovati tamo”, rekao je Josip Kelemen u ime organizatora. “Drugi je Eurospin. Rekli su da će biti povoljniji, lagali su. Rekli su i da će imati kvalitetne proizvode, ali bilo je velikih prigovora. Pršuti koje su plasirali bili su nezdravi, a ima toga još. Treći lanac je DM”, dodao je.

Uz to, akcija se širi i na tri proizvoda. “Prvi je Coca-Cola. Digli su cijene više od 20 posto bez objašnjenja. Bojkotirajte i vodu i deterdžente. Najprije je došlo do smanjenje količine i obujma. Cijena je otišla gore i do 100 posto. Imamo manji proizvod i manju količinu, o kvaliteti nećemo. Dakle, od četvrtka, na sedam dana, bojkotirajte Coca Colu i srodna gazirana pića, flaširanu vodu i deterdžente”, pojasnio je.

oglas

“Nemojte točiti gorivo, nemojte kupovati karte, nemojte putovati i nemojte kupovati online. Idemo i prema drogerijama, nemojte ići u drogerije”, pozvao je Kelemen.

“Potrošači su donijeli odluku. Analiza svih prijedloga potrošača i anketa koju smo ponudili na izbor je završena jutros u zoru. Bit će još snažniji, veći i bolniji za mnoge koji su podcijenili potrošače. Posebice za one koje su u subotu pokazali potrošačima srednji prst i rekli da nastavljaju po starom”, objavila je ova potrošačka udruga na Facebooku.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP