Prati nas

Mozaik

Zlato i kapula

Dubai kobasa za samo 9,99 eura: Luksuz za nepce

Od Dubai čokolade preko Dubai fritule do Dubai kobasice. Ove godine adventski sajmovi u znaku su luksuza, zlata i pistacija.

Objavljeno

|

Dubai kobasice: novi hit iz Njemačke koji spaja luksuz i tradiciju. Uz pistacije i listiće zlata, ovo glamurozno jelo uskoro bi moglo osvojiti adventske sajmove u Hrvatskoj.
ilustracija: S. Bura/mj

Mislili ste da su Dubai fritule vrh adventske dekadencije? U krivu ste. Iako do Hrvatske još nisu došle, novi hit su Dubai kobasice.

Kultni kiosk brze hrane Petera Finkea u njemačkom Dorstenu doživio je glamuroznu transformaciju zahvaljujući Dubai kobasicama. Inspiriran popularnim trendom Dubai čokolade, Finke je odlučio svoj tradicionalni mesni jelovnik obogatiti luksuznom verzijom obične kobasice ukrašene pistacijama i 24-karatnim listićima zlata.

I tako ovaj kiosk, poznat po jednostavnim specijalitetima poput pečenih kobasica i pomfrita, sada nudi i pravu ekskluzivu. Osnovni recept ostao je nepromijenjen – kobasica od svinjetine u umaku s dodatkom majoneze. A onda nastaje čarolija! Obična kobasa posipa se kapulom, pistacijama i zlatnim listićima. Doduše, listići zlata nemaju okus, ali daju dojam rastrošnosti. I ostaju na usnama dugo nakon što se kobasa spusti u želudac.

oglas

Finke, vlasnik kioska, prošao je brojne pokušaje dok nije pronašao savršenu kombinaciju. “Probao sam paste od pistacija, zlatne niti, čokoladu, ali ništa se nije slagalo s okusom kobasice. Na kraju sam ostavio samo pistacije i dodao zlato. Mislim da je to dobitna kombinacija”, rekao je novinarima.

Paradoksalno, Dubai kobasica jeftinija je od hrvatskih Dubai fritula koje su ovogodišnji apsolutni hit Adventa u Zagrebu. Dubai kobasa prodaje se po cijeni od 9,99 eura, što je više nego dvostruko skuplje od obične kobasice u ovom kiosku u Dorstenu. Naime, bez pozlate i pistacija košta nešto više od 4 eura.

Posjetitelji kioska pokazuju zanimanje za ovu luksuznu interpretaciju omiljenog jela koje bismo već iduće godine mogli probati i na hrvatskim adventskim sajmovima. Očekivano, po cijeni dvostruko većoj nego u Njemačkoj. Barem 20 eura!

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP