Vijesti
Zagreb traži ‘fit’ penzionerke i penzionere, nudi im sjajnu poslovnu priliku
S početkom školske godine u ponedjeljak brojni su gradovi najavljivali dopunjene vozne redove bez zastoja, a čini se da su rijetki gradovi gdje će se prometovati po planu. Natječaji za posao vozača autobusa trajno su otvoreni, no nema zainteresiranih.
Gužve se na stanicama ne smanjuju. Kombinacija srezanog voznog reda i raskopanih ulica u Rijeci znači višemjesečni kaos. Vozača i dalje nedostaje, ali školska godina je tu pa se slaže novi vozni red. Iz Autotroleja navode da u ponedjeljak na snagu stupa pojačani vozni red, a cijena karata i dalje ostaje manja za 25 posto, javlja Dnevnik.hr.
Trajno su otvoreni i natječaji za radnike. Vozači s Dalekog istoka su stigli i otišli. Stan koji je Autotrolej unajmio za nove radnike još je prazan, a predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika “Autotroleja” Mateo Mavrić kaže: “Za sada će voziti postojeći vozači jer je velika većina njih tijekom ljeta iskoristila godišnje odmore tako da imamo u odnosu na proljeće više vozača na raspolaganju.”
I u Splitu muku muče s manjkom vozača. Ipak, uvjeravaju da školske linije neće trpjeti, a kako se došlo do rješenja, objasnio je gradonačelnik Splita Ivica Puljak: “Tako da se zaposle ljudi kojima se omogući da oni polažu za licencu za vožnju autobusa, to će trajati nekoliko mjeseci, a sada se razmatra da se zaposle dodatni radnici.'”
I Zagreb se krpa. Iduće godine stiže 20 niskopodnih tramvaja. No, tko će ih voziti, pitaju se mnogi? Vozača kronično nedostaje. Prošli je tjedan stiglo 13 novih djelatnika, a predsjednik Uprave ZET-a Marko Bogdanović kaže: “Fit penzionere koji su nam dostupni smo pozvali da nam dođu odraditi četiri sata dnevno, pola radnog vremena.”
U Osijeku ima dovoljno i vozača i autobusa, ali na razni Hrvatske stanje je alarmantno, kaže predsjednik iz Koordinacije javnolinijskih prijevoznika Hrvoje Meštrić i upozorava: “Ako vi mijenjate vozača stalno, ako nije stalan, ako nema iskustva, onda je to i za putnike loše rješenje kao i za prijevoznika tako da je nama itekako važno da je i kada javna uprava na natječajima nabavlja tu uslugu iskustvo prijevoznika i vozača u tom prijevozu itekako važno.”