Gužve se na stanicama ne smanjuju. Kombinacija srezanog voznog reda i raskopanih ulica u Rijeci znači višemjesečni kaos. Vozača i dalje nedostaje, ali školska godina je tu pa se slaže novi vozni red. Iz Autotroleja navode da u ponedjeljak na snagu stupa pojačani vozni red, a cijena karata i dalje ostaje manja za 25 posto, javlja Dnevnik.hr.
Trajno su otvoreni i natječaji za radnike. Vozači s Dalekog istoka su stigli i otišli. Stan koji je Autotrolej unajmio za nove radnike još je prazan, a predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika “Autotroleja” Mateo Mavrić kaže: “Za sada će voziti postojeći vozači jer je velika većina njih tijekom ljeta iskoristila godišnje odmore tako da imamo u odnosu na proljeće više vozača na raspolaganju.”
I u Splitu muku muče s manjkom vozača. Ipak, uvjeravaju da školske linije neće trpjeti, a kako se došlo do rješenja, objasnio je gradonačelnik Splita Ivica Puljak: “Tako da se zaposle ljudi kojima se omogući da oni polažu za licencu za vožnju autobusa, to će trajati nekoliko mjeseci, a sada se razmatra da se zaposle dodatni radnici.'”
I Zagreb se krpa. Iduće godine stiže 20 niskopodnih tramvaja. No, tko će ih voziti, pitaju se mnogi? Vozača kronično nedostaje. Prošli je tjedan stiglo 13 novih djelatnika, a predsjednik Uprave ZET-a Marko Bogdanović kaže: “Fit penzionere koji su nam dostupni smo pozvali da nam dođu odraditi četiri sata dnevno, pola radnog vremena.”
U Osijeku ima dovoljno i vozača i autobusa, ali na razni Hrvatske stanje je alarmantno, kaže predsjednik iz Koordinacije javnolinijskih prijevoznika Hrvoje Meštrić i upozorava: “Ako vi mijenjate vozača stalno, ako nije stalan, ako nema iskustva, onda je to i za putnike loše rješenje kao i za prijevoznika tako da je nama itekako važno da je i kada javna uprava na natječajima nabavlja tu uslugu iskustvo prijevoznika i vozača u tom prijevozu itekako važno.”