Vijesti
Propao je Tupperware, omiljeno posuđe hrvatskih domaćica
Nekad ikonični Tupperware izgubio je prednost u odnosu na konkurente koji proizvode jeftinije i ekološki prihvatljivije posude.
Kompanija Tupperware Brands podnijela je zahtjev za pokretanjem stečaja nakon što je nagomilala gubitke zbog slabe potražnje za nekad nezaobilaznim posudama za čuvanje hrane. Popularnost kompanije eksplodirala je 1950-ih godina, kada su žene poslijeratne generacije održavale prodajne “Tupperware zabave” u svojim domovima.
“U posljednjih nekoliko godina, financijska pozicija kompanije bila je ozbiljno pogođena izazovnim makroekonomskim okruženjem,” izjavila je izvršna direktorica Laurie Goldman u priopćenju. Poslijepandemijski porasti troškova rada, prijevoza i sirovina poput plastične smole također su ugrozili poslovanje.
Tupperware je u stečajnim dokumentima naveo procijenjenu vrijednost imovine između 500 milijuna i milijardu dolara te procijenjenu vrijednost obveza između jedne i deset milijardi dolara.
Broj vjerovnika je između 50.001 i 100.000. Lani je kompanija finalizirala sporazum s vjerovnicima o restrukturiranju svojih dugova te je angažirala investicijsku banku Moelis & Co kako bi pomogla u istraživanju strateških alternativa.