Vijesti

Propao je Tupperware, omiljeno posuđe hrvatskih domaćica

Nekad ikonični Tupperware izgubio je prednost u odnosu na konkurente koji proizvode jeftinije i ekološki prihvatljivije posude.

Objavljeno

|

Kompanija Tupperware Brands podnijela je zahtjev za pokretanjem stečaja nakon što je nagomilala gubitke zbog slabe potražnje za nekad nezaobilaznim posudama za čuvanje hrane. Popularnost kompanije eksplodirala je 1950-ih godina, kada su žene poslijeratne generacije održavale prodajne “Tupperware zabave” u svojim domovima.

“U posljednjih nekoliko godina, financijska pozicija kompanije bila je ozbiljno pogođena izazovnim makroekonomskim okruženjem,” izjavila je izvršna direktorica Laurie Goldman u priopćenju. Poslijepandemijski porasti troškova rada, prijevoza i sirovina poput plastične smole također su ugrozili poslovanje.

Tupperware je u stečajnim dokumentima naveo procijenjenu vrijednost imovine između 500 milijuna i milijardu dolara te procijenjenu vrijednost obveza između jedne i deset milijardi dolara.

Broj vjerovnika je između 50.001 i 100.000. Lani je kompanija finalizirala sporazum s vjerovnicima o restrukturiranju svojih dugova te je angažirala investicijsku banku Moelis & Co kako bi pomogla u istraživanju strateških alternativa.

Exit mobile version