Connect with us

Vijesti

Stečaj

Propao je Tupperware, omiljeno posuđe hrvatskih domaćica

Nekad ikonični Tupperware izgubio je prednost u odnosu na konkurente koji proizvode jeftinije i ekološki prihvatljivije posude.

Published

on

Zašto je Tupperware bankrotirao?
ilustracija: S. Bura/Mj

Kompanija Tupperware Brands podnijela je zahtjev za pokretanjem stečaja nakon što je nagomilala gubitke zbog slabe potražnje za nekad nezaobilaznim posudama za čuvanje hrane. Popularnost kompanije eksplodirala je 1950-ih godina, kada su žene poslijeratne generacije održavale prodajne “Tupperware zabave” u svojim domovima.

“U posljednjih nekoliko godina, financijska pozicija kompanije bila je ozbiljno pogođena izazovnim makroekonomskim okruženjem,” izjavila je izvršna direktorica Laurie Goldman u priopćenju. Poslijepandemijski porasti troškova rada, prijevoza i sirovina poput plastične smole također su ugrozili poslovanje.

Tupperware je u stečajnim dokumentima naveo procijenjenu vrijednost imovine između 500 milijuna i milijardu dolara te procijenjenu vrijednost obveza između jedne i deset milijardi dolara.

Oglas

Broj vjerovnika je između 50.001 i 100.000. Lani je kompanija finalizirala sporazum s vjerovnicima o restrukturiranju svojih dugova te je angažirala investicijsku banku Moelis & Co kako bi pomogla u istraživanju strateških alternativa.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.