Vijesti
Umirovljenica Dragica: Otkad je došao euro, hranu kupujem na rate
Najnovije istraživanje potrošačkih navika središnje Europe, koje je provela vrtka McKinsey & Company, donosi zanimljive uvide u ponašanje hrvatskih potrošača. Prema rezultatima istraživanja, možemo zaključiti da su Hrvati u prosjeku promijenili svoje navike kupovanja. Čak 49 posto hrvatskih građana izjavljuje da često kupuju proizvode na sniženjima.
Provjeravajući rezultate o potrošačkim navikama vidjeli smo da mladi ljudi – nisu promijenili ništa. Zato su umirovljenici, međutim – postali izuzetno fleksibilni, javlja Nova TV.
Polovica kupaca ne ide u akciju, ako nije na akciji. 49 posto hrvatskih građana kupuje na sniženjima. “Uglavnom sve na akciji, nema više kao nekada”, rekla je Ankica.
“Ovisno o sniženom proizvodu, jer ako je jeftinije, a nije zdravo, neću to kupiti. Uvijek biram zdraviju verziju”, rekla je radnica s Filipina.
Četvrtina građana odlučila je smanjiti mjeru. Kupuju namirnice u tragovima. “Od jednog pa nadalje. Zašto ne, cijena je istaknuta po komadu i ljudi tako kupuju”, rekao je Mirko, prodavač jaja.
U ambalaži trgovačkih lanaca kupovat će 60 posto građana. “5 eura mi je puno dati za brokulu. Kupujem uglavnom u trgovačkim centrima tamo je puno jeftinije”, rekla je Dragica. “Kupujem kad je za umirovljenike popust i onda kupujem na rate. Nisam nikad hranu nikad kupovala na rate, sve dok sad nije došao taj nesretni euro”, poručila je.
Svoj euro će 24 posto građana radije ostaviti lokalnim proizvođačima i poljoprivrednicima pa makar na kraju morali ostaviti i dva eura. “I ako su skupi, ako znam da je nešto dobro uvijek ću si priuštiti”, rekao je Nikola.
Polovica građana nema više svaki dan za nezdravu hranu i alkohol. “Nisam se ničega odrekao, imam dobru mirovinu, kupim i alkohol i cigarete”, rekao je Antun. “Nastojim imati što manje problema s ovim skupim stvarima, alkohol, cigarete, slatkiši”, rekao je Ivica. Pa su se neki u inflaciji jeftino riješili skupih stvari, zaključuje Nova TV.