Connect with us

Mozaik

provokativno

Srednji prst za sve one bez maske

Grad Berlin pokrenuo je provokativnu kampanju kojoj je cilj privoliti što više ljudi da nose maske kako bi zaštitili starije.

Published

on

srednji prst za one bez maske
Plakat turističke zajednice Berlina

Turistička agencija Grada Berlina pokrenula je novu kampanju za promicanje svijesti o epidemiji koronavirusa koja je zbog svoje provokativnosti izazvala podijeljena mišljenja.

Naime, na plakatima koji se mogu naći širom grada lice je starije gospođe s maskom koja drži uzdignut srednji prst. Na plakatima je i tekst: “Srednji prst za sve one bez maske”.

Moto ove kampanje, koju su pokrenuli berlinski službeni turistički informativni centar Visit Berlin i berlinski Senat, je: “Mi slijedimo pravila o koroni”.

Oglas

“Ljudi bez maske dovode u rizik starije i ranjive. Htjeli smo svratiti pažnju na ovaj problem”, rekao je glasnogovornik Visit Berlina, Christian Tänzler. “Većina građana Berlina i naših gostiju poštuje i slijedi pravila o koroni, ali neki ljudi to ne rade. Htjeli smo svratiti pažnju na ovaj problem. Iz tog razloga smo izabrali ovaj provokativni motiv”, objasnio je Tänzler svrhu kampanje za BBC te dodao da je poruka plakata u izrazitom berlinskom stilu.

“Berlinčani su vrlo dobro poznati po svojoj izravnoj komunikaciji. Mi to koristimo na vrlo izravan način da bismo komunicirali to točno onim ljudima koji ne poštuju pravila. Naša ciljana skupina su ljudi koji ne poštuju tuđe živote”, rekao je Tänzler i dodao: “Ako se neki ljudi osjećaju osobno napadnuti zbog toga što nisu u stanju nositi masku (iz zdravstvenih razloga), to nije bio naš cilj. Ispričavam se zbog toga.”

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.