Vijesti

Dementnoj Splićanki (72) teleoperater prodao čak tri mobilne linije

Ugovor se, bez plaćanja penala, može razvrgnuti samo uz potvrdu o poslovnoj nesposobnosti, odgovaraju iz A1.

Objavljeno

|

Tržišna je utakmica nemilosrdna, znaju to vrlo dobro teleoperateri koji na sve moguće načine privlače nove korisnike. Cilj je sklopiti što veći broj ugovora na što dulje razdoblje, piše Slobodna Dalmacija.

Da su metode kojima se teletvrtke, odnosno njihovi djelatnici, na tom putu služe moralno i legitimno dvojbene, svjedoči slučaj 72-godišnje Splićanke Ž.Č. (točni podaci poznati redakciji), dementne osobe, odnedavno i s potvrđenom dijagnozom Alzheimerove bolesti, kojoj su u A1 u samo tri mjeseca napravili tri pretplatnička ugovora za mobilne usluge!

“Sasvim sam slučajno doznao da se to dogodilo i, naravno, ostao u šoku. Na osnovi svih tih pretplata mojoj majci sada od A1 stižu mjesečni računi u iznosu od 450 kuna, a ona se više ne zna služiti mobitelom, čak ni mene ne uspijeva nazvati iako smo joj objasnili da je potrebno samo dvaput pritisnuti onu zelenu slušalicu, naravno, na uređaju s tipkama. Ponekad ne zna ni odgovoriti na poziv”, kaže sin spomenute gospođe G.Z., koji je inzistirao na zaštiti identiteta.

Stvari su se razotkrile kad je naš sugovornik prije mjesec dana otišao s majkom u poslovnicu A1 kako bi raskinuo ugovor o pretplati koji je imala te dogovorio prepaid uslugu, odnosno bonove.

“Tom sam prilikom doznao da moja majka nema jednu pretplatu za mobilne usluge, nego tri, sve sklopljene unutar tri mjeseca! Osim toga, rekli su mi da joj je produžen i Turbo 2D paket koji uključuje televiziju i telefon. Sva četiri ugovora istječu 2021. godine. Pokušavao sam im objasniti da je moja majka smanjeno ubrojiva, zaboravna i nesvjesna svojih postupaka. Baš smo je početkom rujna morali i smjestiti u dom za starije i nemoćne osobe jer joj je potvrđen Alzheimer, što je značilo da treba cjelodnevnu pažnju i adekvatnu njegu. Što će njoj Turbo 2D paket u domu?! Zahtijevao sam od njih da otkažu sve te ugovore bez plaćanja penala budući da su sklopljeni s osobom nesvjesnom svojih postupaka, no u poslovnici su me elegantno odbili”, govori G.Z., kojem nije preostalo ništa drugo nego uputiti e-mailom prigovor teleoperateru.

Iz A1 su mu poručili kako se ugovor, bez plaćanja penala, može razvrgnuti samo uz potvrdu o poslovnoj nesposobnosti.

“Moja majka već sada ne prepoznaje ljude, a za dvije godine joj vjerojatno neće biti bolje s obzirom na to kako Alzheimerova bolest napreduje. U A1 mi kažu da djelatnica na šalteru nije mogla uvidjeti da se radi o dementnoj osobi, te da je moja majka suvislo razgovarala s njom. Čak i da je to tako, ja ih pitam kako im je moglo biti normalno to da 72-godišnja osoba ima tri različita ugovora za mobilne usluge?! Strašno”, ogorčen je sin.

Iz A1 su za Slobodnu potvrdili da korisnica doista ima tri aktivne mobilne pretplate, kao i onu za B.net paket. “Sve naše korisnike tretiramo jednako – ne diskriminiramo ih po dobi, spolu ni na bilo koji drugi način, te smo tako postupili i u ovom konkretnom slučaju. Aktivacije su korisnici omogućene jer ona uredno podmiruje svoje račune, priložila je važeću osobnu iskaznicu, a prodajno osoblje nije imalo saznanja o bolesti niti im je bilo neobično njezino ponašanje. Stoga nije bilo zapreka za aktivaciju, odnosno produljenje linija”, kažu u A1.

Exit mobile version