Vijesti

Uspinjača je u kvaru, ZET preporučuje korištenje autobusa

Službeno je puštena u pogon 8. listopada 1890. godine, a s radom je počela 23. travnja 1893. godine. Isprva je bila na parni pogon koji je 1934. godine zamijenjen električnim.

Objavljeno

|

Jedan od simbola Zagreba, popularna Uspinjača, privremeno je zaustavljena zbog kvara na upravljačkom postrojenju. Hvar se, javljaju iz ZET-a, popravlja.

Kao alternativu za putovanje do Gornjeg grada, Zagrepčanima i njihovim gostima preporučuju autobusne linije 150 (Tuškanac garaža – Gornji grad – Trg bana Josipa Jelačića)  i 105 (Kaptol – Britanski trg).

Zagrebačka uspinjača je uspinjača koja spaja zagrebački Gornji i Donji grad. Donja stanica nalazi se u Tomićevoj ulici (koja izlazi na Ilicu), a gornja stanica nalazi se na Strossmayerovom šetalištu, podno kule Lotrščak. S prugom dugom 66 metara, poznata je i kao najkraća žičana željeznica na svijetu namjenjena javnom prometu.

Službeno je puštena u pogon 8. listopada 1890. godine, a s radom je počela 23. travnja 1893. godine. Isprva je bila na parni pogon koji je 1934. godine zamijenjen električnim. Budući da je do danas u cijelosti zadržala prvobitni vanjski izgled i građevnu konstrukciju, a i većinu tehničkih svojstava koja su joj dali graditelji, zagrebačka je uspinjača zakonski zaštićena kao spomenik kulture.

Exit mobile version