Vijesti
Uspinjača je u kvaru, ZET preporučuje korištenje autobusa
Službeno je puštena u pogon 8. listopada 1890. godine, a s radom je počela 23. travnja 1893. godine. Isprva je bila na parni pogon koji je 1934. godine zamijenjen električnim.
Jedan od simbola Zagreba, popularna Uspinjača, privremeno je zaustavljena zbog kvara na upravljačkom postrojenju. Hvar se, javljaju iz ZET-a, popravlja.
Kao alternativu za putovanje do Gornjeg grada, Zagrepčanima i njihovim gostima preporučuju autobusne linije 150 (Tuškanac garaža – Gornji grad – Trg bana Josipa Jelačića) i 105 (Kaptol – Britanski trg).
Zagrebačka uspinjača je uspinjača koja spaja zagrebački Gornji i Donji grad. Donja stanica nalazi se u Tomićevoj ulici (koja izlazi na Ilicu), a gornja stanica nalazi se na Strossmayerovom šetalištu, podno kule Lotrščak. S prugom dugom 66 metara, poznata je i kao najkraća žičana željeznica na svijetu namjenjena javnom prometu.
Službeno je puštena u pogon 8. listopada 1890. godine, a s radom je počela 23. travnja 1893. godine. Isprva je bila na parni pogon koji je 1934. godine zamijenjen električnim. Budući da je do danas u cijelosti zadržala prvobitni vanjski izgled i građevnu konstrukciju, a i većinu tehničkih svojstava koja su joj dali graditelji, zagrebačka je uspinjača zakonski zaštićena kao spomenik kulture.