Još donedavno bilo je potpuno nezamislivo vidjeti u nekoj reklamnoj kampanji stariju osobu. Čak i onu srednjim godinama. Ma bilo je nemoguće vidjeti nekoga u kasnim dvadesetima da reklamira neki odjevni predmet, a manekenke i modeli odlazile bi u mirovinu već na pragu 25. godine.
Osobe u “određenim godinama” angažirali bi u reklamnim kampanjama jedino ako bi se reklamirali lijekovi protiv reume, pelene za inkontinenciju ili madraci protiv dekubitusa i to je bilo sve. No promjena je ipak stigla i to, mogli bismo reći, na velika vrata.
Ne znamo je li i u ovom slučaju pomogao razvoj tehnologije i društvenih mreža pa su i stariji dobili mogućnost da ih se čuje ili vidi ili je do promjene svijesti došli spontano (ili je ovo drugo izravna posljedica prvog), no osobe u “najboljim godinama” ušle su u modni i reklamni mainstream pa modne kuće angažiraju zrele modele čak i onda kad se obraćaju širokoj populaciji.
Najnoviji primjer dolazi iz jedne od najvećih modnih kuća, Yves Saint Laurenta koja je za zaštitno lice (i stas!) svoje nove kolekcije izabrala glumca Keanua Reevesea kojemu su – 54 godine! I moramo reći da im je taj izbor bio pun pogodak jer Keanu i njegove godine kampanji su donijele nešto što niti jedan znatno mlađi model ne bi bio u stanju: karakter i karizmu.