U četiri dana od Velikog petka do Uskrsnog ponedjeljka građani Hrvatske potrošili su oko 1,4 milijarde kuna, izvijestila je Hrvatska gospodarska komora. No to nije sve, jer u ovu cifru ulaze samo fiskalizirani računi, a ne, recimo, roba kupljena na tržnicama.
Iz HGK u priopćenju navode i kako su cijene potrošačkih
košarica ostali na razini prošle godine. Tako se skromnija košarica procjenjivala
na 500 kuna, srednja na 1.000, a bogatija na 1.500 kuna.
Sadržaj triju košarica najviše se razlikuje po vrsti i
cijeni glavnih namirnica, točnije ribi i mesu, te uvrštenosti slatkiša,
grickalica i pića, koji su kao kategorija luksuznih proizvoda sadržani u
bogatoj, u manjoj mjeri u srednjoj potrošačkoj košarici, dok su u skromnoj
izostavljeni.
Prošlih su uskrsnih blagdana, doduše u šest dana, građani od 21. do 27. ožujka potrošili oko 1,731 milijardu kuna, odnosno oko 10 posto više nego u istom razdoblju 2017. Objavila je to lani Hrvatska gospodarska komora pozivajući se na podatke Porezne uprave.