Nova Gilletteova reklama koja proziva „otrovnu muževnost“ (eng. toxic masculinity) izazvala je podijeljene reakcije: jedni ju hvale, a drugi oštro kritiziraju.
Za potrebe nove “Mi vjerujemo” kampanje snimljen je video spot koji se poigrao motom kompanije “The best a man can get” (Najbolje što muškarac može dobiti) i upitao “Jesam li najbolji muškarac koji mogu biti?” te tako progovorio o problemu vršnjačkog nasilja, seksualnog uznemiravanja, nepokazivanju emocija čemu društvo uči dječake i općenito svemu onome što se naziva “toksičnom muževnošću”.
“Jesam li najbolji muškarac koji mogu biti?” pita se glas u reklami. “Ne možemo se više skrivati, ovo predugo traje. Možemo se tome smijati, ponuditi neke stare isprike. No nešto se napokon promijenilo. I više nema povratka. Jer mi… Mi vjerujemo u ono najbolje u muškarcima. Vjerujemo da mogu reći pravu stvar, učiniti pravu stvar, ponašati se na pravi način. Neki to već i rade. No ‘neki’ nije dovoljno. Jer dječaci koji danas gledaju, sutra će biti muškarci.”
Nakon što je reklama prvi put prikazana, mnogu su je pohvalili jer proziva onaj čuveni “ah, dječaci će uvijek biti dječaci” mentalitet kao nešto normalno. Drugi su se pak našli prozvanima i zaprijetili da će bojkotirati Gilletteove proizvode. Unatoč i nekim negativnim reakcijama, kompanija kaže da ne namjerava povući reklamu.
“Očekivali smo da će se pokrenuti debata. Zapravo, rasprava o ovoj temi je nužna. Ako ne diskutiramo i ne raspravljamo, neće se ništa promijeniti”, kazao je Pankaj Bhalla, regionalni direktor Gillettea za sjevernu Ameriku.
Pogledajte reklamu i odlučite vrijeđa li muškarce ili mislite da je potrebna: