Prati nas

Show

U djedičinom krilu

Ovaj Djed Božićnjak (58) je zabranjen – previše je seksi

Iznenadila me je ta zabrana. Pogotovo kada na drugim reklamama u Metrou vidim puno mlađe manekene od mene, ali i s puno manje odjeće. Potrudili smo smo se da kampanja ne bude neukusna. I da bude zabavna. Šteta što neki to ne vide.

Objavljeno

|

Paul Orchard (foto: Lumen)

Londonski metro zabranio je reklamu koja pokazuje muškarca golog torza u pedesetim godinama. Naime, posljedica je to pritužbi da su muškarci na taj način svedeni na seksualni objekt.

Reklama je to za aplikaciju za pronalaženje partnera imena Lumen, a koja je namijenjena osobama starijim od 50 godina. Mnogi su konstatirali kako se radi o hipsterskoj verziji Djeda Božićnjaka kojeg je utjelovio 58-godišnji glumac i model Paul Orchard.

Britansko Povjerenstvo za oglašavanje nije željelo komentirati ovaj slučaj, no od listopada 2019. godine zabranit će sve reklame koje koriste i pojačavaju rodne stereotipe; poput onih da žene loše voze ili da muškarci nisu sposobni za obavljanje kućanskih poslova, javio je Telegraph.

Oglas

Paul Orchard (foto: Lumen)

Iako je Metro izbacio sporne reklame s vrućim Djedom Božićnjakom, to nije spriječilo postavljanje jumbo plakata diljem Engleske. “Samo smo htjeli biti zabavni. Nismo se ovome nadali. Nismo nepristojni, samo smo malo provokativni”, poručili su iz Lumena.

Paul Orchard (foto: Lumen)

Oglasio se i Paul Orchard. “Iznenadila me je ta zabrana. Pogotovo kada na drugim reklamama u Metrou vidim puno mlađe manekene od mene, ali i s puno manje odjeće. Potrudili smo smo se da kampanja ne bude neukusna. I da bude zabavna. Šteta što neki to ne vide”, kazao je djedica kojem bi mnogi ovog Božića htjeli sjesti u krilo.

Paul Orchard (foto: Lumen)
Paul Orchard (foto: Lumen)
Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.