Vijesti

Novi trgovački lanac nudit će samo svoje robne marke

Specijaliziran za diskontnu prodaju prehrambenih proizvoda i svakodnevnu kupnju, Eurospin se od ostalih takmaca u Europi razlikuje po tome da prodaje isključivo svoje robne marke. U njegovim trgovinama nema klasičnih brendova koji se nalaze u ostalim trgovačkim lancima, već samo oni koje je njegov tim plasirao putem mreže odabranih partnera.

Objavljeno

|

S obzirom na oglase na društvenim mrežama u kojima u Zagrebu i Rijeci traže radnike te građevinska zemljišta i komercijalne nekretnine s parkingom u gradovima s više od 10.000 stanovnika, pitanje je dana kad će hrvatsko tržište postati bogatije za još jedan veliki međunarodni trgovački lanac – Eurospin.

Večernji list tako javlja da je riječ o klasičnom talijanskom diskonteru s više od 1000 prodavaonica u Italiji i 80-ak u Sloveniji, s oko 7000 radnika, rekordnih 4,7 milijardi eura prihoda i 184 milijuna eura dobiti u 2017. To je daleko od vodećih 10 igrača u Europi, među kojima prednjači Schwarz grupa s Lidlom i Kauflandom u portfelju.

Specijaliziran za diskontnu prodaju prehrambenih proizvoda i svakodnevnu kupnju, Eurospin se od ostalih takmaca u Europi razlikuje po tome da prodaje isključivo svoje robne marke. U njegovim trgovinama nema klasičnih brendova koji se nalaze u ostalim trgovačkim lancima, već samo oni koje je njegov tim plasirao putem mreže odabranih partnera.

Exit mobile version