Vijesti

Prema mjeri putnika: Zagrepčani će dobiti novu tramvajsku liniju

Naravno da bilo dobrodošlo da se pruga ‘osmice’ produži do Dugava. Put do grada bio bi nam upola kraći jer ne bismo morali prvo pješačiti do autobusne stanice, pa do Glavnog kolodvora i na tramvaj, već bismo fino sjeli kao gospoda i začas bili u Draškovićevoj, a da ne presjedamo sto puta.

Objavljeno

|

Tramvajskom linijom broj osam gradski se put putuje već 67 godina, a Zagrepčanima koji su se dosad vozili od Mihaljevca do Zapruđa uskoro bi se trebali pridružiti i putnici iz Travnog, Dugava i Jakuševca jer “osmica” će juriti sve do Ranžirnog kolodvora, doznao je Večernji list.

Plan njena proširenja dio je velikog projekta rekonstrukcije Sarajevske ceste najavljen još 2016. godine, a Grad je sada spreman za otkup zemljišta na trasi buduće pruge kako bi sve bilo po pravilima službe.

Osmica” će, tako, kad se s Mihaljevca spusti do Zapruđa, svoj put samo nastaviti na 145 milijuna kuna vrijednom putu pokraj Travnog i Dugava te završiti kod Ulice Aleksandra Brdarića.

Nova pruga bit će duga točno 1808,5 metara, odnosno nešto više od dva kilometara uključi li se u računicu 425,5 metara okretišta, a od Zapruđa do Ranžirnog stajat će na osam postaja. Polasci se očekuju svakih 11 minuta.

Krajnji cilj projekta jest spajanje pruge na nadvožnjak koji bi trebao ići iznad Ranžirnog te se spojiti na autocestu do Siska, a Grad će taj dio odraditi s Hrvatskim autocestama, odnosno plan je da se potrebna sredstva namaknu iz fondova Europske unije.

„Naravno da bilo dobrodošlo da se pruga “osmice” produži do Dugava. Put do grada bio bi nam upola kraći jer ne bismo morali prvo pješačiti do autobusne stanice, pa do Glavnog kolodvora i na tramvaj, već bismo fino sjeli kao gospoda i začas bili u Draškovićevoj, a da ne presjedamo sto puta“ rekla je Ines Mrčela za Večernji.

„Na ljeto bismo trebali početi otkup zemljišta koja nisu u našem vlasništvu kako bismo mogli nesmetano izvesti trasu pruge“, odgovorili su u Gradu. Posao cijelog produžetka ‘osmice’ trebao bi biti dovršen do kraja 2020.

Exit mobile version