“Iz ljubavi prema djeci“, nacionalna inicijativa Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda ispunila je svoj cilj i uljepšat će živote potrebite djece i njihovih obitelji diljem Hrvatske. Zahvaljujući prodaji P&G-ovih proizvoda u Kauflandu prikupljeno je 100.000 kn s kojima će se poboljšati životni uvjeti potrebite djece u Hrvatskoj. Inicijativu je i ove godine podržao Hrvatski Crveni križ koji je uskladio podatke o obiteljima u najvećoj potrebi.
Ne postoje riječi s kojima bismo opisali koliko smo sretni radi uspjeha kampanje “Iz ljubavi prema djeci”. Mnoga djeca i dalje žive u velikoj oskudici i ovo je velika pomoć koja će nacrtati osmijeh na njihova lica. Još jednom zahvaljujemo svima koji su prepoznali važnost ove plemenite inicijative.” – izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt.
Zadovoljstvo sredstvima koja su prikupljena u ovoj kampanji, a kojima će se podržati obitelji sa djecom u iznimnim potrebama diljem Hrvatske dijele i u P&G-u, tvrtki inicijatoru akcije. “Zahvaljujemo svim kupcima što su u Kauflandu kupovali upravo P&G proizvode kao što su Ariel, Lenor, Pampers ili Gillette i što su time pomogli obiteljima u potrebi. ” – rekla je Roberta Čirjak, Customer & Channel Marketing Manager za Hrvatsku.
Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. “Zahvaljujemo svim našim kupcima na sudjelovanju u humanitarnoj inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“. Iznimno smo ponosni što se toliko kupaca odazvalo i uključilo jer ovaj program pomoći ne bi bilo moguće realizirati bez njih.“ – izjavila je Marija Franić, rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland.
Ambasadorica projekta, voditeljica i mama Marijana Batinić, također je kupovinom P&G proizvoda pomogla programu pomoći za djecu u potrebi. “Sretna sam što sam bila u mogućnosti pomoći, nezamislivo je da se u moderno doba borimo s pojavom siromaštva. Iz tog razloga, sretna sam što sam bila dio ove divne akcije. Hvala svima koji su sudjelovali.“ – izjavila je.
Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u Kauflandu je trajala od 2. do 29. studenog, 2017. godine. U ovu plemenitu kampanju mogli su se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda kao što su Always, Pampers, Head&Shoulders, Pantene, Ariel, Jar, Lenor, Old Spice i Gillette. Svakom kupovinom P&G proizvoda u Kauflandu kupci su pomogli prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj.