Uvođenje pojedinačnih prijevoznih karata u trajanju od pola sata po cijeni od četiri kune pokazalo se dobrim za budžete Zagrepčana, ali ne i za Zagrebački električni tramvaj (ZET), javlja Tportal.
Naime polugodišnji (siječanj – lipanj) nekonsolidirani financijski izvještaj Zagrebačkog holdinga (ZGH) otkriva da je uvođenje polusatne karte, pretvaranje triju zona u jednu i sniženje cijena karata ZET-HŽ dovelo do smanjenja prihoda u odnosu na isti period u 2016. godini za 19,6 milijuna kuna
Uvođenje karte od 4 kune, neposredno prije izbora, rezultiralo je prodajom 11,1 milijun pojedinačnih takvih karata, ali i velikim padom prodaje pojedinačnih karata po cijeni od 10 kuna (vrijedi 90 minuta), padom prodaje svih mjesečnih pokaza te padom prodaje većine godišnjih pokaza.
Tako je u prvih šest mjeseci 2017., u odnosu na isti period 2016. godine, prodano 51.955 manje mjesečnih i 4.883 godišnja pokaza te oko 33 tisuće dnevnih karata.