Koliko puta u danu, zahvaljujući medijima, čujemo za čudotvornu kozmetiku „protiv starenja“ ili kako se to danas kaže „anti-aging“? Vjerojatno će vam čak i unutar ovog teksta Google servirati neki “ante-aging” proizvod. I pri tome, vjerojatno, niste ni pomislili kakvu nam to poruku šalje. Naizgled nešto kao „ovo je proizvod koji će učiniti da izgledate mlađe“, a zapravo, riječ je o marketinškom konstruktu koji vam sugerira da je starenje nešto loše, nešto što treba prikriti. Ili, u krajnjem slučaju, nešto što je za one koji „ne drže do sebe“.
I baš zbog toga ženski časopis Allure, koji prati trendove u ljepoti, više neće koristiti tu frazu. Zabranili su je. Pa su na naslovnicu stavili fantastičnu britansku glumicu Helen Mirren (72) sa svim njenim borama, a glavna je urednica napisala: „Ponavljajte za mnom; starenje je fantastično jer nam svaki dan nudi novu priliku za življenje punog i sretnog života.“
„Neću lagati i reći da je sve u vezi starenja sjajno. Nismo isti u 18. i 80. godini života. Ali moramo se prestati gledati na svoj život kao brdo niz koje se valjamo nakon 35. rođendana“, piše urednica Michelle Lee.