Smišljeno u sedamdesetim godinama prošlog stoljeća bezalkohono piće Pipi bilo je odgovor Dalmacijavina na Badelovu tada vrlo popularnu Naru. Legenda kaže da je novo piće koje je trebalo privući mlade dobilo naziv po junakinji istoimene knjige za djecu – Pipi dugoj čarapi te da je autorica Astrid Lindgren dala blagoslov za korištenje imena i odrekla se svih prava. Nakon vrlo uspješnog lansiranja proizvoda krenulo se i u jednako uspješne televizijske kampanje.
Prva zamijećenja bila je ona iz 1977. godine s plivačkim maratoncem Veljkom Rogošićem koji je objavio da je Pipi piće za stare i mlade. “Zato pijte Pipi, to vam snagu daje”, slogan je koji se pamti i danas. Potom je 1981. došlo vrijeme za Anu Sasso, nepoznatu djevojku koju je i danas neraskidivo vezana za ovaj brend, a koja je senzualnije no itko prije nje iskočila iz bazena u pripijenoj mokroj majici. Drugi u nizu spotova snimljenih sa Sasso je onaj iz 1983. godine. Spoj ljeta, mladenačke dinamike i za to vrijeme izuzetno moderne glazbe bilo je ono što tadašnja Jugoslavija ranije nije vidjela, a golišave djevojke među kojima se isticala Sasso i motociklističke akrobacije državnog prvaka moto utrka Ivana Šole postale su dijelom televizijske povijesti.